Læseplan og fælles mål

Skolens læseplaner er de samme som Undervisningsministeriets Fælles mål med følgende undtagelser:

I matematik anvendes lommeregner først fra 7. klasse. Dette skyldes, at eleverne skal lære færdighederne, inden de anvender lommeregneren. Kristendom er ikke et selvstændigt fag, men er en del af danskundervisningen. Skolens elever kan derfor ikke gå til prøve i kristendom. Hjemkundskab og sløjd er ikke selvstændige fag, men nogle af fagenes discipliner indgår i undervisningen i andre fag. Vælg det relevante fag for at se fælles mål for det pågældende fag.