Handelsprocedure

Når du skriver dit barn på ventelisten, som elev på Roskilde private Realskole bliver barnet noteret på ventelisten for kommende elever for det ønskede skoleår. Ved indskrivning på ventelisten opkræves et indskrivningsgebyr på 500 kr. som hæves på jeres konto med det samme. Beløbet tilbagebetales ikke.

Du modtager en bekræftelsesmail, når betalingen er gennemført.

Vi kontakter personen noteret som Forælder 1, når vi har en ledig plads til barnet.

Hvis man tilbydes en plads og ikke ønsker at benytte den, får man mulighed for at blive stående på ventelisten, såfremt man indbetaler administrationsgebyret igen.

Betaling og sikkerhed

Roskilde private Realskole modtager Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og MobilePay.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Roskilde private Realskole bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at andre ikke kan aflæse dine informationer.

Behandling af personlige oplysninger

Roskilde private Realskole behandler personlige oplysninger med fuld fortrolighed.

Ved indmeldelse skal der blandt andet angives navn, cpr.nr., adresse og e-mailadresse. Disse oplysninger er nødvendige for, at vi kan gennemføre indskrivningen til vores venteliste. Alle oplysninger bliver behandlet i henhold til Persondataloven, og oplysningerne vil ikke bliver solgt eller videregivet til tredjemand.

Fortrydelses- og reklamationsret

Der er ingen fortrydelses- og reklamationsret.

Hvis du har nogen spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os:

Roskilde private Realskole

Dronning Margrethes Vej 6